Saturday, October 16, 2010

Destination unknown

5 comments:

far-vän said...

Hej, tysk viking,

hur mår du? Jag var inter säker, att det är du, (foto med skägg och hatt), men när jag har sett din bil (M-FS), det var klart, du måsste vara den „Erhard-son“. Min nummer är: STA (Starnberg)-N. Klar?
Lyssna, jag söker enkel texter på svenska, jag vill inte känna finesser, men jag vill inte glömma…
Ja hittade på internet texter, men det är inte nog (nyheter, . Stockholm univ. och so vidare)
När kommer du hem, till Tyskland? Kan du handla för mig en „Mickey Mouse“ (jag betalar, det är klart) eller/också kan du spela in en svensk „soap“ för mig på dvd, tack.
Hejdå, vi ses i Tyskland
En „far-vän“

Långben said...

Hej! Du hade rätt, jag är den som du tror. Jag behöver tyvärr lite mer hjälp att veta vem du är.

Anonymous said...

Det är inte sant. Les nummer en gång till: STA-N

Anonymous said...

Ett sist tips: Foto nr. 12, Nov. 2007

Långben said...

hehe. Jetzt weiss ich Bescheid. Schöne Grüße von allen. Super Schwedisch!!